Votická cesta 2008 s Raiffeisenbank

Rozpis závodu v orientačním běhu nebo chůzi

* Cesta na start sobotního závodu Cesta na start štafet

Generálním partnerem XXVI. ročníku Votické cesty je Raiffeisenbank, a. s.

Votická cesta 2008 je současně V. ročníkem závodu
o nejlepšího orientačního běžce nebo chodce – pojištěnce OZP
a veřejným závodem odborového svazu pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví

Pořadatel:

SOBSA - Sdružení organizátorů bankovních sportovních akcí ve spolupráci se Sportovním klubem policie Žďár nad Sázavou.

Hlavní funkcionáři:

Předseda organizačního výboru: Mgr. Ing. Čestmír Ondrůšek
Místopředseda organizačního výboru: Ing. Václav Talíř
Tajemník organizačního výboru: Ing. Rudolf Vaigl
Ředitel závodů: Ing. František David
Stavba tratí klasického závodu: Ing. František David
Hlavní rozhodčí klasického závodu: Mgr. Jan Benda
Stavba tratí štafet: Petr Mareček a Ing. Rudolf Vaigl
Vedoucí prezence: Iveta Jünglingová
Zpracování výsledků: Mgr. Jan Benda
Slavnostní ceremoniel: Mgr. Hana Slámová
Marketing, propagace: Ing. Jan Sláma
Lékařský dohled: Jana Henzlová
Losování štafet: Mgr. Jan Benda, Ing. Jaroslav Choutka
Realizační tým: Marcela Majtnerová, Jana Puchernová, Ing. Jaroslav Choutka, Jan Sládek, Míša Sládková
Hodnotitelé štěstěny: Zuzana Kubínová, Helena Kubínová
Soutěžní jury: Ing. Pavel Běhoun, (předseda), Marcela Klapalová, Eda Pucherna
Grafické zpracování titulu: Petr Freiberg

Účastníci:

Zaměstnanci bank a pojišťoven a jejich rodiny. Sportovní akce je organizována jako otevřená, tj. mohou se jí zúčastnit i ostatní zájemci.

Datum:

Sobota 11. října 2008 - klasická trať, start 00 v 10.30 hodin.

Neděle 12. října 2008 - závod klasických tříčlenných štafet, start v 10.00 hodin.

Centrum a shromaždiště závodů:

Sobota: Zubří u Nového Města na Moravě

Neděle: Nové Město na Moravě.

Ubytování:

Českomoravská Vysočina - RS BVV Zubří a tábor Žďas, nedaleko RS BVV Zubří u Nového Města na Moravě (http://www.obeczubri.cz/index.php?stranka=ubytovani). Překročí-li počet přihlášených kapacitu obou středisek, budou ti, kteří se přihlásí později, ubytováni ve vzdálenějších ubytovacích zařízeních. Ubytování se psem je povoleno na vybraných pokojích nebo chatách v obou ubytovacích zařízeních (v táboře Žďas zdarma). Proto uveďte v přihlášce, zda budete mít psa nebo ne. Poplatek za psa v RS BVV hradí každý sám na místě v recepci. Pokoje a chaty jsou s vlastním sociálním zařízením. Pokoje jsou dvou a třílůžkové, chaty pětilůžkové. V táboře Žďas jsou chaty s vlastním sociálním zařízením (obdobné jako v RS BVV) nebo si zde můžete objednat levnější ubytování v šestilůžkových pokojích se společným sociálním zařízením (viz hospodářské podmínky). Jedná se o pokoje se šesti palandami, v nichž budou obsazovány pouze dolní postele. Podmínkou je však šest osob na pokoji. O místu ubytování rozhodují pořadatelé. Účastníkům ubytovaným v táboře Žďas doporučujeme vzít s sebou baterku, neboť slavnostní vyhlášení výsledků se bude konat v RS BVV, návrat představuje asi 10minutový přesun neosvětlenou lesní cestou. Lze se samozřejmě přepravit také autem, doba přejezdu je asi 5 minut. Seznam účastníků podle místa ubytování oznámíme asi týden před konáním závodů.

Stravování:

Začíná snídaní v sobotu 11. 10. pro ubytované od pátku, pokračuje obědem a večeří pro všechny, tedy i pro ty, kteří přijedou až v sobotu ráno. V neděli je společná snídaně a oběd.

Doprava:

individuální. Do RS BVV Zubří a do tábora Žďas v Zubří je možná doprava autem přes Nové Město na Moravě, odtud směrem na Jimramov, za železničním přejezdem odbočit doprava (podél železniční trati) do obce Zubří, dál podle směrovek. V areálu RS je k dispozici parkoviště. Místo na parkování je i v táboře Žďas. Do obou zařízení lze dojet i vlakem, nejbližší zastávka je Olešná na Moravě, odtud asi 2,5 km pěšky. V Zubří se orientujte podle směrovek. K táboru Žďas se odbočuje doprava, k RS BVV doleva. Předpokládáme, že účastníci bez vlastního auta najdou v neděli místo u motorizovaných kolegů k přepravě do N. Města a zpět (asi 5 km jedna cesta).

Kategorie a jejich hodnocení:

MA - závod jednotlivců mužů, kteří jsou nebo v minulosti byli registrovanými závodníky, anebo "amatérů" s dobrou kondicí, kteří nemají větší problémy s mapou. Do této kategorie by se neměli hlásit závodníci starší 50 let, neboť její náročnost odpovídá výkonnostní kategorii H 45.

MB - méně náročná trať pro muže, rekreační orientační běžce až chodce, případně
v minulosti registrované běžce, kteří již netrénují. Startují jednotlivci nebo dvojice
M + Ž nebo M + dítě starší 10 let. Start dvojice mužů není povolen. Do této kategorie by se neměli hlásit závodníci starší 60 let, neboť její náročnost odpovídá výkonnostní kategorii H 55.

ŽA - náročnější trať pro ženy - viz podmínky MA.

Soutěž v kategorii A se uskuteční pouze za podmínky účasti minimálně 5 závodníků (závodnic). V opačném případě bude sloučena kategorie A s kategorií B a náročnost tratě této společné kategorie bude odpovídat kategorii B.

ŽB - méně náročná trať pro ženy - viz podmínky MB. Startují jednotlivci nebo dvojice
Ž + Ž nebo Ž + dítě starší 10 let.

N 1 - náborová trať pro úplné začátečníky bez ohledu na pohlaví. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 3 km.

N 2 - náborová trať pro začátečníky, kteří však již získali určité zkušenosti s mapou pro orientační běh. Tato kategorie je rovněž určena závodníkům a závodnicím, jejichž věk přesáhl hranici, doporučenou pro start v kategoriích A a B. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 4 km.

Náborové tratě jsou také s měřením času. Kromě kategorií N 1 a N 2 budou výsledné časy přepočítány věkovým koeficientem, který upraví čas běhu s ohledem na věk závodníků, počínaje ročníkem narození 1978. Ve dvojici se bere v úvahu věk staršího.

Technické podmínky:

Závod se uskuteční podle pravidel orientačního běhu až na malou výjimku. Za chybu v označení průchodu kontrolou se v kategoriích B připočítává 20 minut a závodník není diskvalifikován. V kategoriích N 1 a N 2 budou pořadatelé ještě tolerantnější. Za nena­lezenou kontrolu se připočítává 10 minut a závodníci nebudou diskvalifikováni. Podmín­kou pro hodnocení však bude, aby našli a správně označili alespoň polovinu kontrol.

Ražení:

Klasické se startovními průkazy. Stojany staršího typu s kleštičkami .

Prezence: 

Bude probíhat v RS BVV v pátek 11. 10. od 20.00 do 21.30 hodin. Pro ty, kteří přijedou v sobotu, je prezence v RS BVV od 9.00 do 9.45 hodin (pozor – vzdálenost na start bude 1400 m z RS BVV a asi 800 m z tábora ŽĎAS do kopce!).

Hospodářské podmínky: Za veškeré poskytnuté služby (ubytování, stravování, režie závodu atd.) stanoví pořadatelé následující účastnické poplatky:

 

varianta

a

Kč/os.

b

Kč/os.

c

Kč/os.

d

Kč/os.

1

za ubytování a stravování od pátku dospělí pokoje a chaty v RS BVV a chaty v táboře ŽĎAS s vlastním soc. zařízením 

920

 

820

420

320

1a

za ubytování a stravování od pátku dospělí - tábor ŽĎAS, šestilůžkové pokoje, soc. zař. společné

610

 

510

110

0

 

2

děti do 15 let od pátku (dětské porce jídla[1])-(pokoje a chaty s vlastním soc. zařízením)

635

535

135

35

2a

děti do 15 let od pátku (dětské porce jídla[2]) tábor ŽĎAS, šestilůžkové pokoje, soc. zař. společné)

520

 

420

0

 

0

3

za ubytování a stravování od soboty dospělí pokoje a chaty v RS BVV a chaty v táboře ŽĎAS s vlastním soc. zařízením 

580

530

330

280

3a

za ubytování a stravování od soboty dospělí tábor ŽĎAS, šestilůžkové pokoje, soc. zař. společné

425

375

175

125

4

děti do 15 let od soboty (dětské porce jídla[3])-(pokoje a chaty s vlastním soc. zařízením)

410

360

 

160

 

110

4a

 

děti do 15 let od soboty - tábor ŽĎAS, šestilůžkové pokoje, soc. zař. společné

350

300

100

 

50

5

účast na závodech  bez ubytování a stravování[4]

70

70

70

70

Sloupec a – základní účastnický poplatek. Sloupec b platí pro členy SOBSA a současně členy Klubu zdraví OZP. Sloupec c platí pro členy Odborového svazu pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví a jejich rodinné příslušníky, kteří nejsou členy SOBSA a KZ OZP. Sloupec d pro členy OS PPP a současně členy SOBSA a Klubu zdraví OZP.

Členové ZO OS pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví (odboráři) mají započten finanční příspěvek 250 Kč na os/den pro sebe i své rodinné příslušníky[5].

Členové SOBSA a KZ OZP mají započten finanční příspěvek 50 Kč os/den. 

Startovné uhraďte před odesláním přihlášky ve prospěch účtu 4001639-031/0100. Může být uhrazeno ze sociálního fondu, u členů odborové organizace také z odborových prostředků. V případě, že platíte startovné z vlastních prostředků, převeďte je příkazem k úhradě ze svého osobního účtu na uvedený účet nebo složte příslušnou částku prostřednictvím pokladní složenky na pokladně kterékoli pobočky  Komerční banky před odesláním přihlášky. Datum platby, číslo účtu plátce a variabilní symbol uveďte v přihlášce. Variabilní symbol je osmimístný. Pro akci Votická cesta s Raiffeisenbank je to 200809 (prvních šest číslic). V dalších dvou uveďte, za kolik osob byla platba poukázána. Např. čtyřčlenná rodina uvede 20080904 apod. Pokud bude prováděna úhrada startovného za více rodin najednou, je třeba připojit k jedné z přihlášek jmenný seznam přihlašovaných účastníků včetně rozpisu poukazovaných částek. Děti do 3 let bez nároku na lůžko a stravu mají účast zdarma.

Buzoly:

Buzoly jsou pro orientaci velmi důležité. Doporučujeme zakoupit si předem vlastní nebo si půjčit od známých. Pořadatelé buzoly nezajišťují.

Ceny:

Drobné upomínkové ceny obdrží nejlepší tři z každé kategorie. Kromě toho získají odměnu první tři pojištěnci OZP ve všech kategoriích.

Mapa:

Zubří - západ 1:10 000, stav 2005, pro klasický závod,

KORUNA, 1:4 000, stav 2008, pro závod klasických tříčlenných štafet.

Přihlášky:

Odboráři zašlou přihlášku s potvrzeným členstvím na sekretariát OSPPP faxem na číslo 234463210 nebo poštou na adresu: Odborový svaz pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví, Nám. W. Churchilla 2, 113 59  Praha 3. Kopii přihlášky zašlou v elektronické podobě na e-mailovou adresu SOBSA. Ostatní, tj. neodboráři, zašlou přihlášku elektronickou poštou na adresu sobsa@volny.cz, nebo poštou na adresu SOBSA, Litvínovská 519, 190 00 Praha 9.  Řádně vyplněnou přihlášku zašlete až po uhrazení odpovídajícího účastnického poplatku, jinak je neplatná. Uzávěrka přihlášek, zaslaných na předepsaném formuláři, je v pondělí 22. září 2008.

Zrušení přihlášky a stornovací poplatky: do 22. 9. lze přihlášku zrušit bez stornovacích poplatků. Vrácení uhrazené částky je spojeno pouze s manipulačním poplatkem 30,-- Kč. Při zrušení přihlášky později  je stornovací poplatek odvozen od možností zrušit objednané služby. Při neúčasti bez předchozí omluvy se poplatek nevrací. Individuálně budou řešeny případy, kdy se někdo nebude moci zúčastnit z velmi vážných zdravotních nebo rodinných důvodů, rovněž však s ohledem na možnosti provozovatelů. Odesláním přihlášky bere přihlášený na vědomí, že míru náročnosti soutěže (běh nebo chůzi) přizpůsobí svému zdravotnímu stavu.

Pojištění účastníků:

Účastníkům doporučujeme uzavřít individuální pojistku pro případ úrazu.

Doprovodné programy:

V okolí Žďáru nad  Sázavou a Nového Města na Moravě se nachází velké množství historických, kulturních a přírodních zajímavostí. Více informací lze zjistit v informačním centru v Novém Městě na Moravě (Vratislavovo nám., http://www.nmnm.cz, e-mail: ic@nmnm.cz). Večer je možno posedět s přáteli v příjemném prostředí obou zařízení. V neděli 12. října po ukončení závodu štafet se uskuteční v RS BVV vyhodnocení závodu štafet a prezentace OZP (měření tlaku a podkožního tuku), spojená s předáním cen nejlepším třem závodníkům ve všech kategoriích sobotního závodu z řad pojištěnců. Všichni pojištěnci OZP obdrží po předložení průkazu pojištěnce vitamínové přípravky.

Další organizační pokyny:

Obdržíte při prezenci. Informace o akci si můžete vyžádat u ing. Rudolfa Vaigla, SOBSA, nejlépe e-mail: sobsa@volny.cz nebo mobil 604 151 789. Sledujte také stránky SOBSA na http://www.sobsa.cz

Hlavní funkcionáři:

Předseda organizačního výboru: Ing. Čestmír Ondrůšek

Místopředseda organizačního výboru: Ing. Václav Talíř

Tajemník organizačního výboru: Ing. Rudolf Vaigl

Ředitel závodů: Ing. František David

Stavba tratí klasického závodu: Ing. František David

Hlavní rozhodčí obou závodů: Martin Jüngling

Stavba tratí závodu štafet: Petr Mareček, Ing. Rudolf Vaigl

Lékařský dohled: Jana Henzlová

Zpracování výsledků: Mgr. Jan Benda

Slavnostní ceremoniel: Mgr. Hana Slámová

Realizační tým: Iveta Jünglingová, Jana Puchernová, Marcela Majtnerová, Ing. Božena Adamová, Ing. Jaroslav Choutka, RNDr. Jan Kramoliš, Ing. Ondřej Janeček

Technická spolupráce: Petr Mareček, OSN



[1] v táboře ŽĎAS dostanou dospělou porci děti již od 12 let, platba se nemění

[2] v táboře ŽĎAS dostanou dospělou porci děti již od 12 let, platba se nemění

[3] v táboře ŽĎAS dostanou dospělou porci děti již od 12 let, platba se nemění

[4] Za jednu mapu, to znamená, že např. čtyřčlenná rodina v kategorii N1 platí stejně jako jednotlivec v kterékoli kategorii. Starovné 70 Kč uhraďte na místě v hotovosti.

[5] Příspěvek se vztahuje na tyto rodinné příslušníky:

* manžela/ku

* děti, pokud nejsou výdělečně činné a to děti vlastní, osvojené, převzaté do péče nahrazující péči rodičů, pokud žijí se členem ve stejné domácnosti, děti manžela/lky, pokud žijí se členem ve společné domácnosti.