Strict Standards: Declaration of action_plugin_tablewidth::register() should be compatible with DokuWiki_Action_Plugin::register($controller) in /u2/www/sobsa_cz/data/www/lib/plugins/tablewidth/action.php on line 16

Strict Standards: Declaration of action_plugin_include::register() should be compatible with DokuWiki_Action_Plugin::register($controller) in /u2/www/sobsa_cz/data/www/lib/plugins/include/action.php on line 140

Strict Standards: Declaration of action_plugin_importoldchangelog::register() should be compatible with DokuWiki_Action_Plugin::register($controller) in /u2/www/sobsa_cz/data/www/lib/plugins/importoldchangelog/action.php on line 157

Strict Standards: Declaration of action_plugin_statistics::register() should be compatible with DokuWiki_Action_Plugin::register($controller) in /u2/www/sobsa_cz/data/www/lib/plugins/statistics/action.php on line 58

Strict Standards: Declaration of action_plugin_pageredirect::register() should be compatible with DokuWiki_Action_Plugin::register($controller) in /u2/www/sobsa_cz/data/www/lib/plugins/pageredirect/action.php on line 97
====== Soutěž o nejvšestrannější dvojici - pravidla Bowling ====== * [[http://www.czechbowling.cz/doc/pravidla_wtba.doc|Pravidla - ke stažení]] Budeme hrát klasický 10-kuželkový bowling na 10 kol. Soutěžit se bude podle platných pravidel bowlingu ((http://www.bowling.cz/pravidla.html)). Hlavním rozdílem oproti obvyklým pravidlům je to, že **celá dvojice** hraje jako jeden hráč. Spoluhráči se pravidelně střídají **po každém vypuštění** (jednom hodu koule). Každá soutěžní dvojice odehraje jednu hru a celkové skóre z tého hry se použije pro stanovení pořadí v tomto turnaji. ==== Bodování ==== My sice využijeme automatické bodovače, ale přesto zde uvedeme alespoň stručný přehled bodování. ==STRIKE== Strike je proveden, pokud je shozena celá sada kuželek při prvním vypuštění. To je označeno (X) v malém levém horním čtverci v dané části (kole). Počítání pro jeden strike je 10 plus počet kuželek shozených v následujících dvou vypuštěních. ==SPARE== Spare je počítáno, pokud neporažené kuželky po prvním vypuštění v části jsou při druhém vypuštění v téže části doraženy. Značí se (/) v malém čtverci v pravém horním rohu části. Počítání pro spare je 10 plus počet kuželek shozených při hráčově následujícím vypuštění.